1. מה ההבדל בין מוצר "אריזה פגומה" למוצרים אחרים?

מוצר שנרכש באריזה פגומה זהה לחלוטין לכל מוצר אחר שתרכשו. ההבדל היחיד הוא במארז עצמו שלעיתים נפגע כתוצאה מהובלה או מסיבות אחרות.

2. האם המוצר תקין בוודאות?

בהחלט כן. אצלנו בקידילס מקפידים על תקינות ואיכות גבוהה של מוצרים ממיטב המותגים בארץ.

3. מדוע "קידיליס" זולים משמעותית מהמתחרים?

אתר קידילס מביא עד אליכם דילים  ומבצעים חסרי תקדים. אנחנו מצליחים לעשות זאת לאור הקונספט החדשני וייחודי שבו אנו מציעים מכירה של אריזות פגומות ועודפי ייצוא, ודואגים לכך שאתם תקבלו  את המוצר הטוב ביותר במחיר הזול ביותר .

4. כמה זמן משלוח ?האם מגיע עד הבית?

באפשרותכם לבחור את סוג המשלוח הנוח לכם:
בנקודת איסוף הקרובה לביתכם או במשלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן המשלוח הינו עד 7 ימי עסקים

5. במידה ומוצר מגיע פגום, האם יש אחריות?

כמובן יש אחריות עד 14 יום באריזה מקורית בהתאם למדיניות האתר וחוק הגנת הצרכן

6. כיצד אוכל לבדוק את סטטוס ההזמנה שלי?


ניתן לבדוק את סטטוס ההזמנה בכל רגע נתון באתר על ידי כניסה לחשבון שלכם, שם תוכלו למצוא פרטים מלאים אודות ההזמנתכם.

7. האם ניתן לבטל את ההזמנה?

כן. בהתאם לחוק הגנת הצרכן

8. כיצד ניתן להרשם לניוזלטר שלכם ?

רוצים לקבל מידע אודות קופונים ומבצעים חדשים לפני כולם? מעולה! כנסו לקישור >>>> והזינו את כתובת האימייל שלכם

9. האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

ההזמנות נעשות ביעילות ובפשטות באתר “קידיליס” בלבד

10. האם האתר שלכם מאובטח?

כמובן. האתר מאובטח על פי התקנים המחמירים ביותר שנקבעו על ידי חברות הסליקה בישראל האתר מאובטח SSL.